Followers

Tuesday, March 8, 2011

Korean Stawberry

Semalam poi JUsco Tmn U lagi..apa da asik2 jusco je kan..dah tu yg paling dekat ngan teratak aku ni so situ je la tmpt tujuannya..

tiba2 tgn terambil la buah stobeyi from korea ni...bila mkn sedap la jugak..still sama rasa ngan strabeyi lain tp semuanya manis2..tak de yg masam..





Nah unt tatapan nafsu mata n perut korang.

motif ent3 aku ni tader pepe motif pun cuma nak bg korng tinggin bila tgk pic stobeyi yg mabeles ni..hahhahahha jaatnya aku....

Dyea Irdina:- makan sambil terbayang baby yg kuo nanti iras2 artis korea yg cun melecun



14 comments:

AngahSayang2314 said...

cedapnyer buah nie...

SyuQ said...

strawberry korea ni mmg le tersgt lazat...

Hana Faza-same person said...

alahai, baru kelmarin tetiba mengidam makan stoberi..eh mengidam? lain mcm jek bunyinye..keh keh..

::misz maney:: said...

wahhh..best2..sy pun baru je makan buah stoberi semalam..tunang bawak dari cameron :))

BIONIC WOMEN said...

selalu x bernasib baik kalau beli strawberry, selalu dapat yg masam..kecuali ler yg kat cameron..hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kita skang ngah kemaruk strowbery gak..harus g carik korean strobery nih..tapi den suko yg masam2..camno tu

✿ etiey erywan ✿ said...

huhuuhuhu suka!!!! sangat

Anna said...

Sungguh mengegar jiwa..lagi sedap kalau cicah sama coklat gitu

Nieza said...

sedap ni....nieza pun suka buah stroberi ni..:)

Uchi kay-f @hmad said...

sdp klu mkn dgn cekelat kak!

ps:-akak ni ddk tmn u ke?

| cik azeya | said...

sedapp. cecah ngan coklet lagi sedap. huhuh

cemomoi said...

baru je keanl sorang awek korea, kirim kat dia la kalu dia nak balik kampung nanti

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

anak sy, si alya sgt suke strawberri..
citarasa mahal2 ghitu, hehehe..
kalo ke mydinmall, sah die rembat satu paket.. huhuhu, sib bek kat kedai runcit tadak, kalo tak.. rabak poket mak nakkk.. ;-/

Ted said...

mujur tak suka stoberi.hehe.so gambar ni tidak membuatkan hati ted x tenang.hahahha

There was an error in this gadget