Followers

Friday, March 25, 2011

Today is my Soul birthday

Tak ada adiah tak de pepe unt cik soami tersayang yg ada hanya doa unt kesihatan dah kebahagian yg berpanjangan..

tp semlam sempat membaking sambil dibantu (kacau la yg banyak) oleh hero2

tadaaaaaaaaaaaa..



(besday man nampak tgn je...bg pluang kat hero je jd glamer..huhuhu)

boleh la kan..dibakar dan dideko dgn penuh rasa syng dan cinta dari seorng isteri unt seorng suami

moist choc. cake yg dlm nya aku lapis dgn coklat Ganache dan butterkrim yg aku campur dgn coklat cair

dah 2 ari ni kat johor cuaca panas membara..aku pun dah pening2..so tak le selesa nak mengadap lappy ni lelama..chowwwwwwwww

9 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Adik cayang pandainya membaking cake dan mengicing.Besday suami, semoga suami ko panjang umur dan dimurahkan rezeki. berbahagia ngan family selalu hendaknya.Tak de apa yang lebih beharga selain dari kasih sayang dan ingatan pada suami tercinta.

dyea irdina said...

tq cik ina..tp cik ina lagi terer bab hal ehwal dapur ni kan...kita ni belajar lagi

BIONIC WOMEN said...

wahhh..kita kagum..
kita x pandai ler bab2 membaking cake nih..huhuhu..
kita x pernah wat kek pun sepanjang 4 thun kawin..sebab kita xder oven huhu

tehr said...

selamat hari lahir
sayang pulak nak makan kek tu
hehe

cemomoi said...

heh bule pulok isi gambo kat kek tu yea

Sekamar Rindu said...

salam..

selamat hari lahir.......:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hepi bestday...
waaa...
tangan glam...
hehehe...

suri solehah said...

salam..wah bangga suami dyea ,,isteri buat kek special lagi...

ZALIYATI said...

bestnya dyea pandai wat kek sendiri..tang gambo tu sgt comei...mcmana buat....bestnya kalu boleh wat kek sndiri utk sambut bday org tersayang..

btw, salam kenal

There was an error in this gadget