Followers

Sunday, March 20, 2011

Wah!!! ramainya berkunjung ke umah Cik Puan Dyea..ada apa ek?

agak2 korang berapa ramai yg mai umah aku ni...agak2 brp kilo gula abis unt buat air bg meraikan tetamu2 aku ni..

cepat la teka berapa orng yg mai umah aku ni? hehhehe

*
*

*

ni la dalang disebalik hal ni

muhammad amrul adam yg tak de kije..di susunnya semua selipar yg ada kat umah aku ni depan pintu umah sampai jiran2 tertanya2 knp ramai sgt orng mai umah aku..

korank klu nak perkhidmatan menyusun selipar n kasut leh la suh hero aku ni..hehehhe

8 comments:

cik dah ganu kiter said...

igtkan wat kenduri x jemput idah td...kih..kih...seme kena tipu........

Uchi kay-f @hmad said...

ngehx3.rajennye bdk tue........

beautyinsilence said...

haahahhaha.......funny nyer!budak2..
t'ingat ank2 buah kat kg.klu kita kat dapur..c0nfirm diorg kat depan tu susun2 kst.:) nak tolong kemas kata nye..

BIONIC WOMEN said...

la, ngatkan ada kenduri ker aper ke..
kelakar ler keletah anak2 ni kan?...

suri solehah said...

salam..rajinnya anak teruna hehe

cemomoi said...

ingatkan ada kenduri kek itu ari... errr ada lagi ke?

Anna said...

Ingat buat kenduri..hahhaha suspens..

Ted said...

pergh, sama la perangai anak akak ngan saya. Saya pantang tgk selipar sepah, mesti nak susun bebaik

There was an error in this gadget