Followers

Monday, January 31, 2011

" If I Have RM100~ "

Aku jarang masuk contest ni tp sbb ari ni ujan tak benti n mata tak leh tutup maka aku gatalkan tgn nak try la..mana la tau kan rezki ari ujan..korang pun klu nak joint jom..

If korang ada rm100, apa yang korang nak beli. Kasut ke, baju ke, teddy bear ke, purse ke apa2 la yang korang nak. As long as rm100 below.
So sy sgt b'murah hati untk hadiah kan pada anda..

Syarat2 contest ni senang je..


1) Upload pic barang yang anda idamkan. 
biasa la bila dah berumahtangga minat kat barangan dapur la plak so akak nak beli periuk sepertimn kat atas tu..

2) Nyatakan sebab anda mahu kan barang tersebut.
akak nak piuk ni sbb sejak mengandung ni akak sentiasa tingin nak tukar piuk2 lama kat umah ni ha..bila ada piuk baru maka akak akan lebih bersemangat nak masak..(pinggan mangkuk dah berjaya tukar baru) so bila semangat masak maka rajin la akak ke dapur dan feel nak masak sedap2 tu mesti mari...sbb harga dia RM99 je maka lebih sehengget tu akak leh beli soft aiskim kat ikea tu..yummy sedapnya..

3) Follow my blog http://aunimiyukie.blogspot.com ( nak ramaikan kwn2 )
....>dah polow pd jam 5:46 31 jan 2011

4) Buat entry tajuk " If I Have RM100~ "......
.....>dah copy tajuk ni sbg tajuk en3

5) Letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.....
.....>dah kat atas sekali belah kiri

6) Tag pd 3 kwn yang lain.
Sahabat...nah aku tagkan contest ni kat korng mn la tau kan klu korng dapat RM100 tu kn bg ngan aku tau 50:50
-lyea Afrina
-Cikidong
-woghih den

7) Jangan lupa tinggalkan comment n link anda slps itu..

dah tinggal dah

Tarikh tutup : 10 February 2011
yezza 31st jan lg dah post en3 ni so tunggu result je..hehee

1 comment:

MBAH JAYA WARSITO said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [8339] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.