Followers

Sunday, January 16, 2011

Satu petang hujan renyai2..nyum nyum..

Petang semalam (sabtu) hujan renyai2..perut kriok kriok...pe lagi tinggat mlm td tgk kat blog Sinar Kehidupan ada satu resepi yg nampak gebu bak peha artis2 malaysia ni..

selongkar punya selongkar dapur dapat la semua brng yg diperlukan..Alhamdullilah..maka aku pun berusaha keras la buat kek yg namanya kek sandwich ni...menjadi ko...

ni la rupanya bila dah masak
ni la yg aku selamatkan simpan unt ci soami..siap letak kat tmpt tinggi tp lastnya tgk bekas kena cubit jugak
satu rekod dunia telah tercipta...aku buat ni dr buat ke masak amik masa 40 minit tp hero aku abiskan dlm masa tak sampai 10 minit..nasib sempat simpan skit unt cik abg..klu tak ada orng masuk batu belah nanti..hehhehe korank klu nak cuba leh la amik resepi ni kat blog Sinar Kehidupan

No comments:

There was an error in this gadget