Followers

Wednesday, January 26, 2011

Kisah Disebalik perpisahan fasha and jejai

Mak aikh..semangat korng nak tau ek...tak de nya aku nak citer pepe pasal dorng ni cuma aku nak bercerita disebalik kisah ni..lg pun klu aku ulas pasal perpisahan dorng ni nanti info tak betul aku dapat doser...tak nak la dosa kring camgitu..korng nak?
(slalu orng taruk gambaq seksi je..nah aku kasi korng sejuk mata skit..dosa pun tak de kan sbb tak tgk aurat dia)

Alhamdullilah la klu betul fasha dah clash ngan jejai sbb kurang skit doser...hahhahaa..tp klu masih bersama halalkan lah hubungan tersebut..nikah ajer? 

jgn kata tak mampu..jejai duit berkepuk..klu dia kata dia tak de duit...mak bapak dia duit tak muat bilik kebal bank tu..hehhee tak pun leh pinjam ngan En ramelle ashram adik dia tu...dah keturunan banyak duit so mesti tadak masalah ngan duit kan..

jgn kata masih nak mengenal diri pasangan masing2..dah brp lama korng bersama? selagi tak kawin slagi tu korng takkan kenal pasangan korng yg sebenarnya..percaya la teori aku ni..bahwasanya manusia buta sbb cinta tp bila dah kawin baru mata mula celik..baru nampak kelemahan yg selama ini disangkakan kehebatan..

ok la malas nak membebel lg sbb nanti terkeluar rahsia2 yg tak sepatutnya pasal pasangan ni..klu tak betul jd fitnah..sapa yg tanggung doser?aku jugak....

3 comments:

Zaidah said...

ada hikmah disebalik ape yang berlaku

Normila said...

jejai dan fasha dah putus ker? naper? dah bosan?

apek poyo said...

wahahahaha..menarikkan..pic tu mcm kat n3 den yo..ekekek
haa..dulu bkn main bahagio..tak pnh ada yg sanggup dtg jumpa msa berlakon..mcm jejai naik helikopter..
skrg..amik koooo

There was an error in this gadget