Followers

Thursday, January 20, 2011

i tak suker ari ni...oh tidak!!!!

Suka suka je aku tak suka ari ni ek..sian kat ari ni sbb tader salah pepepun ngan aku...sebenarnya ari ni ada 2 peristiwa ...mula2 sebelah pagi..

hero2 aku biasa ratah susu tepung, tp ari ni lepas ratah susu tu dorng main air masukkan dlm tabung susu tepung tu...masyaallah tepuk dahi aku n cik soami sbb tau je la rega susu bukan murah..susu dlm tu lak hampir penuh..baru refill...dah la semalam dorng taruk sambal belacan dlm susu pekat..sama kes gak aku ingt dorng meratah susu pekat..rupa2nya duk kacau sambal belacan dlm tu..dah kena buang semua susu tu..tp susu pekat tak pe la 2 hengget je ni susu tepung yg dorng duk minum ari2..walaupun jenama aku pakai bukan nya susu mahal tp nak beli pek 1 kg susu tu aku tunggu gak time ada promosi...klu promosi kat tesco maka ke tesco la aku klu kat giant maka giant la aku..camne tak poning kepala aku n cik soami..

(gambar kejadian tader sbb duk tepuk dahi je tak sudah)

sebelah petang lak..antu kak limah agaknya merasuk hero2 aku ni..sebelum ni dorng tak pernah usik pokok2 yg aku tanam tp ari ni dorng main kutip2 daun pokok yg aku paling sayang..sampai jd togel cam gini
*
*

arghhhh tensionnya dah la yg dorng patah2 kan dan tarik2 daun tu pucuk baru tumbuh..dah tak nampak chantek pokok aku..orng cina panggil pokok ni money plant..bawak ong..untung!untung!..dulu pokok ni duk kat tepi pintu lani jawapnya kena sembunyikan la sbb pemandangan dah tak indah...

ces benda camgini pun aku nak tulis dlm blogkan? biar le pe orng nak kata...janji besar2 nanti anak aku baca n tau dorng pernah buah salah kat aku..mn tau dorng beli pokok ganti ke...huhuhuhuhuh 

4 comments:

Arfariena said...

hahahha adam n ice.. mcm2.

Zaidah said...

sayangnyer sampai gitu sekali diorang kerjakan...

misz sheyla said...

mak aii....huhu sian bangat

dyea irdina said...

waaaaaaaaaa sedihhhhhhhhhhhh..tgk pokok tu je rasa pilu tah je pilu

There was an error in this gadget