Followers

Friday, January 28, 2011

Jom Skodeng

Meh kita skodeng apa ada dlm ni
*
*
Korank agak apa ek dlm ni...harta karun! tv! biskut kering! mayat(mak oii)!
 ni la isi kandungannya...al maklum la dah tak lama nak trima orng baru so kn la tgk apa yg ada apa yg tak de..sbb aku dah nak stat soping dah
*
*
 bantal bb, sarung bantal, sarung tilam
 Diary..hehehhe ni excelinya diary zaman bercinta..seminggu diary ni ngan aku sminggu ngan cik soami..segala benda pasal kami ada dlm tu..aku pun tak tau knp diary ni ada dlm kotak tu...misteri betulll!!!!!
 Sarung tgn n kaki bb beserta topi bb
 mentang2 topi ni dia yg punya dulu2 nak jugak di try nya..
 adam pun sama nak try jugak bila tgk ice amik gamba
 selimut bb n tuala yg orng bg unt ice masa dulu2 yg tak pernah terpakai lagi
 barut perut bb n kain lampin
 Beg bb..dr zaman adam sampai ke ice..
 Spring buai
 Koleksi baju terpilih..masih elok unt dipakai..so basuh je la bg wangi2
 ni pun sama baju2 yg masih boleh dipakai
  ni plak (nak menangis aku td) benda2 yg terpaksa aku buang sbb mmg tak leh nak pakai lg dah..baju2 bnyk berbatik sawa sbb anak aku jenis air lio meleleh sampai dua taun..
ini la keputusan dr aktiviti skodeng dan pilih td...ni je senarai yg nak dibeli..klu kira baju cam dah cukup tp sbb sian kat bb nanti tader baju baru so aku beli jgk la skit..eiii tak sabar nak g soping2 ni..walaupun lg 3 bulan baru bb kuo.

4 comments:

Zaidah said...

dah ready dah barang2 untuk baby....

Rohani Hashim said...

besh dyea dah ada brg2 semua, so tak perlu la beli yg baru kan..jimat jugak kan...

dyea irdina said...

Alhamdullilah jimat sbb banyak brng dah ada,,,ingt lg masa anak sulung dulu dlm 700 abis..unt semua brng

al-brangi Online said...

bila due? kat tngganu ke johor?