Followers

Saturday, January 15, 2011

saya tiada pakaian unt menutup aurat

Eh bukan Cik Puan Dyea la..takat ni pakaian aku cukup kain lagi...tp kisah yg nak aku kisahkan ni adalah satu kisah yg memilukan la jugak..aku baru abis bc majalah Anis yg cover dia Farah AF. Farah ni bercerita dia terpanggil unt bertudung selepas seisi pengambaran di kemboja. ala rancangan masak2 yg ditayangkan kat Astro oasis tu la..ceritanya begini...

Dikemboja dia jumpa satu keluarga yg teramat miskin..maka dia pun tanya la kat isteri keluarga tu knp tak pergi kerja unt tulung bantu suami dia? jawapan yg diterima 'cik sy terlalu miskin sehinggakan tiada pakaian yg boleh menutup aurat unt membolehkan sy pergi bekerja'...

dan kuasa allah kedaifan keluarga ni  sehingga tiada pakaian yg sepatutnya membuatkan Farah ni terbuka hatinya unt bertudung dan menutup aurat kerana dia merasakan yg dia yg terlebih mampu unt segala hal ttp tak bersyukur..Allhamdullilah cantik dia bertudung skrng ni..

Artis yg lain camner laks? yg bertudung separuh, berjambul, tak bertudung trus, seksi, seksa,seksus..
patut kah kerajaan kita antar dorng ni ke Kemboja unt menyedarkan dorng ni....? hehehhehe

1 comment:

Fatin Athirah Amani said...

like this post very much. Kalau betul yg pasal farah tu, bagus la. Semoga bertambah umat Islam yg menutup aurat.

maybe you're right. Yang lain should go to that makcik's place too. Haha. Kidding.

There was an error in this gadget