Followers

Wednesday, April 6, 2011

kami dah ada dua anak angkat yg comel

ingat tak en3 aku pasal burung buat sarang kat garden dlm umah aku itu ari...klik sini

skrng ni sarang tu dah 100% siap..klu dlm tu dia reno buat kabinet dapur ke apa ke aku tak tau la sbb tak pernah skodeng..hehehe
dan yg penting sarang tu dah berpenghuni..dua ekor anak burung yg comel

Alhamdullilah bertambah ahli kuaga kami

setiap kali duduk baring kat sofa sambil mengadap garden tu mesti rasa best je dengar suara burung2 tu pas tu tgk mak burung tu kejap2 datang bawak makanan..

Dyea Irdina:- bukan senang nak cari ketenangan seperti suasana hutan kat umah sendiri tau.

13 comments:

etiey.com© said...

MEMANG COMEL!

BIONIC WOMEN said...

wah..dapat bayangkan ketenangan mengagumi keindahan alam ciptaan Allah itu..moga bertambah rezeki ngan kehadiran ahli baru

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tenang jew rase yew...
:)

Nora Shahaira said...

wa..akak nora pun ada utan kat umah ni..tapi tak tenang jiwa..rasa nak bako je..kan ular sawa terlepas dalam semak tu..

tag ya..

http://aurajarinora.blogspot.com/2011/04/contest-si-manjaku-comot-tapi-comel-by.html

cemomoi said...

teringin bela, tapi sian lak tengok dok dalam sangkar

Cikidong said...

sarang burung tu buleh buat sup.. nanti antar skit ehhh

apik pehe said...

hehe..kak cuba la intai..mane tahu dia guna dapor gas jenama ikea ker?hehe

mzhany said...

waaa sronoknye...bukan senang tu nak dpt sarang di rumah...nanti masak sama sama eh ihhiih

Myra Jay said...

comelnya:)

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Cantiknya sarang burung tu ngan dua ekor anak burung yang comel.kebesaran dan kekuasaan Allah SWT mencipta.

tehr said...

wah, seronoknya
syukur kerana Allah memberi kenikmatan dan kebahagiaan

Liza @ Adzriel AB said...

oloorrr comeynya... kalau anak saya tengok ni mesti diaorang nak juga.

sahromnasrudin said...

depa kata hujung tahun nie undi huhuhuhhhh

There was an error in this gadget