Followers

Saturday, April 23, 2011

Panggilan selepas tengah malam

Ini bukan cerita antu...tp cerita tentang bulan....

korang pernah terima panggilan selepas tgh mlm tak? mesti pernah kan.....

bg yg tgh hanggat bercinta tu adalah panggilan bahagia...tp....

klu aku la...sememangnya panggilan selepas tgh malam semestinya panggilan penting dan selalunya berita tak berapa baik punya

yezzaaaaaaaa mlm td setelah sekian lama tak terima panggilan tengah malam akhirnya......

jam 3 pg aku dapat call dr makcik n sms dr abg aku...

menyatakan pakcik aku meninggal disebabkan penyakit jantung.

AlFatihah unt Pok Long Gani (Ghani@Razak) yg telah kembali ke alam sana mlm td.

Unt keluarganya banyak2 bersabar dan berdoa k.

itu la berita selepas tengah mlm yg aku terima..tp aku tak dapat balik unt ziarah arwah sbb kandungan aku ni tunggu masa je unt melihat dunia...hanya Alfatihah dan bacaan yassin sahaja dpt kukirimkan


Dyea irdina:-ari ni deman..hero pun deman..mmg musim orng deman kot

6 comments:

cik dah ganu kiter said...

betul2..kalu pgglan pepagi buto mesti berdebarkan..lebih2 lg yg coll tu adik bradik...

apik pehe said...

kak demam makan buah bnyk sgt kot..huhu

alfatihah untuk arwah

Syuxer said...

al fatihah untuk pak cik akak..semoga roh dia ditempatkan dikalangan roh2 orang yang beriman..

emm demam2 ni jangan2 wat men2..kalau melarat,pi klinik terus ye..:)..musim nak masuk kemarau dah kelate dn terenganu nih..

Nora Shahaira said...

al-fatihah..teringat hubby tel pepagi dulu,memg sayu..
e eh..tgu baby kuar ya...

tehr said...

alfatihah dan takziah dari saya
semua makhlukakan kembali juga akhirnya

♥xaturen♥ said...

alfatihah.. semoga mereka bersabar.
lambat atau cepat semua akan pergi!

There was an error in this gadget