Followers

Thursday, April 7, 2011

Aku Masih Dara versi Ameno

Uittttt aku bukan orng politik petah lagi peminat fanatik parti2 yg ada kat malaysia ni..

tp aku tertarik ngan poster yg aku jumpa dlm FB ni...menarik tertarik kebabom...huhuhu
korang agak taun ni jd mengundi tak..korank dah daftar pengundi ke? hhehe aku baru je minggu lepas p daftar setelah 32 taun idup kali ni baru terasa nak daftar...dah berapa kali miss mengundi..tp ada aku kesah?

Dyea:-politik tak menguntungkan pengundi tp hanya menguntungkan pemimpin n kroni2 nya

14 comments:

NM02 said...

lawaksssssssss.... agak2 kalu dorang tgk poster ni dorang gelak tak ek?

Zaidah said...

kelakar betul gambar yang ber baju hitam tu......hehehe

cemomoi said...

hoh panassss!

Sekamar Rindu said...

salam...

ambik kat mana poster ni..?

hahaha..melucukan..:)

Uchi kay-f @hmad said...

mmg deboom.....

ps:-firasat aku sgt menjelas,PRU13 akn menjelma.......

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pilih mane yg terbaek...

p@kcikLie / mamadiana said...

huh bikin panazz ni..kasi letop lbh dari tsunami...bole la ckp kt TV "tsunami yg melanada negara ini adalah disebabkan oleh karenah ahli politiknya yg gila glamer"....

Myra Jay said...

MJ pun baru je daftar jd pemilih awal tahun ritu..
Kena mengundi gak, sbb sekarang dah makin teruk..huhuhh

Bionic women said...

hahaha..yg baju itam tu xleh blaaa...hahahaha...

kita pun lum mendaftar tau..hehe

Nora Shahaira said...

hik..hik...tak tahan aaa...gelak jua akhirnya aku..

akak nora pun tak daftar lagi..sebenarnya dah 3 kali cuba daftar, tap macm-macam la peel mereka, nak ic baru la, pastu nak tukar alamat la..apa la..ha..terus aku tak daftar puas hati ...

Liza @ Adzriel AB said...

akak suka poster ni.

apik pehe said...

hehehe..same la kiter ni kak..apik da tua..tp x daftar lg..hehe

tehr said...

ambil peluang yang ada untuk menyuarakan hak kita
undi jangan tak undi

Cik Ina minat Do do Cheng said...

politik ni , kita tak untung pun. dorang pemimpin yang
bergaduh, kita masyarakat hidup aman damai je.lantak pi lah dorang kan dyea.

There was an error in this gadget