Followers

Saturday, April 30, 2011

Jangan Jeles eeeeeeeeeee

Jgn jeles k

aku baru je dapat

jeng

jeng

jeng

hadiah anniversary

perfume ni la yg aku terima sbg hantaran masa kawin 6 taun lepas

dan kali ni aku dapat lagi..klu korank nak leh mintak ngan suami/isteri/awek/pakwe/kawan/adikberadik korank k.

Tq my soul mate...

10 comments:

apik pehe said...

hok alooohh kak nih..teruh suh apik mitok kt gewe..baru jer nk mitak kat akak..

Syuxer said...

uishhh bestnya dapat hadiah dari suami tercinta..x pi mana2 ke honeymoon ni..heheh..

Nora Shahaira said...

tak merasa la nak mintak perfume pasal perfume melambak..(pengedar one drop akak ni)..pastu akak alergi barg mahal..tp kalo dia bg ALhamdulillah..

apapun hepi anniversari ya..moga happy hingga ke hujung nyawa..amin..

p/s: ada juga yg rupa akak nora ni muda lagi...huaaa terharunye...tq

jaya jr said...

hehe,sape laa nak bagi kak klo tak kene beli sendiri..hihi

♥xaturen♥ said...

aduh! wanginya bau dia, mau pengsan!
bila nak dapat hadiah cam ni ey..?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sukanye die...
hehehe...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

amboi dyea mahal tu.syukurlah dapat hadiah dari suami dyea tercinta. lepas ni bolehlah berwangi wangian.

Heidi Shafiq said...

peh.. mesti best bau die.. :)

tehr said...

selalu minta
hehe

tapi selalu juga tak dapat
haha

Bionic women said...

aiii..en hubby bagi aper ler kat kita anny tahun ni ek..

There was an error in this gadget