Followers

Tuesday, April 12, 2011

Triffle peach pudding

Salam selasa...hahhaha sebagai pemegang title mak buyung....korank tau la pantang tgk apa je mesti nak rasa.

semalam p jlan2 kat BLOG DAPUR DINDA..nampak la triffle strawberry pudding.

Ya allah mengeletar dlm jiwa rasa nak mkn...setelah di copy paste resepi (tq ek Dapur Dinda) petang tu jugak p beli barang..n magrib tu jugak aku buat puding ni dan malam tu jugak aku berjaya makan dgn jayanya
 disebabkan strawbery ni tak de dijual dikedai2 runcit maka aku terpaksa tukar dgn buah peach...belasah je la..kebetulan kek gulung pun tadak maka aku pakai bluebery butter cake.
nila hasil setelah dibekukan oleh orng yg tak sabar...hahhaha tak sampai sejam aku dah potong sbb tak sabar nak mkn..jdnya kastadnya tak brp keras lg masa tu tp aku belasah je..

ni la rupa keratan rentas (cam lajor sains lak ek) pudding aku ni
mlm td pun ada tamu dtng umah so rezki dorng la dapat membelasah peach triffle aku ni.

so korank klu tinggin nak mkn sila la ke dapur dinda unt resepinya...klu strawbery tak de..peach lak tak berbuah aku rasa guna mangga pun sodap ni. tak pon kastad tu campur ngan doyan..mesti pergh meletup kan...ikut suka korank la nak pakai buah pe..janji citarasa korank.

11 comments:

cik dah ganu kiter said...

mesti sedap kalu triffle durian tu...

Bionic women said...

wahhhh...resepi kita ker??/ hehehe...Gambor kita x cantik..gambor ni cantik..hehe

macam cantik jer peach kan?? nak try ler...pasnih kita nak wat kiwi plak.hehehe..

Atas peach tu letak aper ek???cream ker????

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

owos.. sedapnyer..
peach tu, walla.. =)
ato kite sket, heheheh..

tehr said...

terus je rasa lapar
walau pun masih ada roti canai
hehe

zameermus said...

malam2 ni tgk makanan memang lapor la jawabnye..hehee


7 ayat cinta

S..U..D..@..I..S said...

hurm...sodap nampak ni....nak cpy resepi jugak..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

adus...
tetibe lapoo...

Cikidong said...

macam nak meniaga je ni...

cemomoi said...

huk aloh ziaroh time puncak kelaparan...

comei je nampak cam buah belimbing lak

Cik Ina minat Do do Cheng said...

dyea untuk makcik tak de ke? dah terliur makcik nengoknya.mesti sedapkan,tambah ada buah peach.ngap ngap.

Liza @ Adzriel AB said...

ish...ish..mana link nya?

There was an error in this gadget