Followers

Wednesday, April 20, 2011

LAgi en3 tangkap leleh punyaaaa

Meleleh beb....

bertitik titik kat bawah ni ha....sila tgk bawah..tgk jgn tak tgk

*
*
*
*
eskim walls fruttare
 ni la kegilaan terbaru aku
perisa kiwi


stobeyi ni adam punya paberet

klu mkn ni berbatang2 pun abis..rasa cam buah betul tp sejuk jew....perghhhh rasa nak g kedai sekarng gak beli ni..

13 comments:

cik dah ganu kiter said...

sblum wanok tu mkn puas2..kekgi berpantang..padan tgk adam mkn jer yek.......

NM02 said...

saya dah try perisa kiwi.. rasa mcm air sabun jek.. hehehe

Zuraidah Zulhelmi said...

makang puas2..kang nok pose icecream setahun lepas wanok...

al-brangi Online said...

air krim dok leh mkn dlm ppatang.
saya boleh cucu kedua (dua-dua pompuan) 2 hari lepas.

LyNn HaMzAh said...

ambooooi...makan ice cream jer yer kerjanya...hehehehe...

Bionic women said...

adoiiii...budak dhiya Khairina ni setiap hari papa dia keluar nak gi tuisyen mesti dia kirim tau. x tahannya pandai lak tu kirim tukar2 perisa. kiwi ler, strawberry ler, blackcurrent ler, tapi mango dia x suka sebab ada putih kat dalam tuh.

tehr said...

best2
sebab mak saya ada kedai runcit
dan ada peti aiskrim
wawawa best

cemomoi said...

tgh sakit gigi, doktor cakap jangan makan eskem (alasan tak bagi anak mintak)

| cik azeya | said...

mak saye kate eskem tak baik untuk kesihatan. hee

Cik Bucken said...

heheh..eskem kacang merah...lagi legend~

Cik Ina minat Do do Cheng said...

masa makcik nengok gambar ni, tekak sambil menelan iur liur . sedapnya cam baru je,mesti cuba ni.

apik pehe said...

hehe..akak ni citer pasal makanan jer..apik nk p kedai cari eskem dah nih

Syuxer said...

hahahah kak ni..wat kita terliur je nak makan aiskrim ni..dah lama kita x makan aiskrim ni..hukhuk..

There was an error in this gadget