Followers

Thursday, April 28, 2011

5 Hari yg Panas, suam , sejuk

wah rasa lama benor aku tak hapdate blog ni..

gara2 hero aku si Raees demam lepas tu berjangkit lak kat abg dia Adam

5 ari si raees ni tak nak mkn..minum susu je

sapa yg tak risau kan? bila anak tak nak mkn...

lastnya siang td terpaksa bg dara darah kat doktor unt di analisa
 gamba lepas amik darah jew yg ada..takkan nak amik masa dr amik darah nanti dr kata aku gilew lak
tgn comel raees yg dah ditampal selepas acara amik dara darah

Alhamdullilah tak de pepe penyakit bermukim dlm tubuh si raees

cuma kata dokto deman pembawaan virus...

sekarang dah lega sbb semasa en3 ni ditaip raees dah tak demam lg malah dah mintak nasik n ayam goreng..maka terpaksa la aku grg aym n masak nasik kul 10.30 mlm...hehhehe demi mu permata ati ku...

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ape sahaja buat mu...
hehee...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

dyea, baru berdesup makcik masuk blog ni. maaf ye kalau tersinggung kata-kata makcik tu. ciannya kena ambik darah.makcik tak boleh nengok kalau budak kecik kena cucuk ambik darah teringat masa firdaus kena ambik darah. semoga raees cepat sembuh ye.

Lynn Hamzah said...

syukur dah sihat...risau jugak kan kalau anak demam berlarutan nie...

There was an error in this gadget