Followers

Monday, April 18, 2011

Aku Selelsaikan Apa Yg Penting...Korank dah ke!!!

Apa yg penting.....kerjaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaamma (nyanyi ikut citer wonderpet k)

tah la aku tak tau bg korank ni benda penting ke tak? hehehe

bg aku penting la sbb bila kita mati kita tak la menyusahkan waris2 kita..maka dengan itu aku dan cik soami telah ke KWSP unt membuat penama bg caruman KWSP kami...

setelah sekian lama tertunggak nak buat..akhirnya selesai sudah...dulu masa mula2 kerja aku ada buat tp aku letak nama mak n bapak aku..so sekarang bapak dah tak de maka aku kena buat yg baru..cik soami lak mmg tak pernah letak penama..jd ni baru letak la penama dia..

kenapa penting bg aku?

sbb dr pengalaman kawan2 yg suami dorng meninggal dahulu..bila tiada penama unt KWSP mcm2 hal boleh berlaku..

yg no 1 nya mesti la bergaduh sesama saudara...ye la benda berkaitan duit sapa tak mau kan..

yg no 2 unt kemudahan anak2 sekiranya apa2 berlaku kepada kami nanti

walaupun tak berjuta duit dlm KWSP tu tp aku rasa penama unt caruman ni adalah penting..

Dyea Irdina:- siapa la yg untung jd penama unt KWSP aku tu..hheheheh (bia la resia)...klu aku tak sempat menikmati duit tu arapnya penama aku ni dapat la mempergunakannya sebaik mungkin

10 comments:

Bionic women said...

kita duit dalam kwsp ciput jer. keje pun xlama dulu.hehe. en.somi plak pencen..huhu

fisa othman said...

uiksss saya belom buat lagi ni...

tehr said...

duit kwsp dah habis
ambik buat rumah
huhu

sekarang ni tinggal habuk je

jaya jr said...

hehe.tak brape nk paham pulak pasal KWSP ni..sebab tak keje lagi

LyNn HaMzAh said...

lynn dah x carum epf dah...sebab skrg nie ada skim pencen...

cemomoi said...

kwsp? laaa tinggal nama je.. duit sejuta dah abih!

♥xaturen♥ said...

Memang penting sesangat letak penama atau waris tu! nanti tak gaduh rebut duit kwsp.. hehe.. kesian isteri dan anak2 kalu yang lain2 pun tumpang rebut..!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

buat mase depan segalanye...

Nora Shahaira said...

betul..betul..penting woo...pasal harta, habis depa sibuk bergaduh bila org tu dah mati..

Black_roses92 said...

tak apa la duit kwsp tu xbyk. jnj halal..dan diberkati. kn?? :)

There was an error in this gadget