Followers

Tuesday, June 15, 2010

world cup jersy.......free (tak tipu tau)

korang jgn jeles tau di musim world cup ni tiba2 aku ada jersy bernama n bernombor paberet aku...taun ni aku ingat nak sokong france la..walaupun tak kaki bola sgt tp skit2 ley layan gak la..

nah sesapa yg nak buat jersi jugak klick  SINI . dah dapat jersi tu ley la pakai unt menunjuk kat orng2 kampung ke, kwn2 sekolah ke, member2 pejabat ke,...tp pesanan dr aku......
 MENUNJUK2 ITU ADALAH RIAK,,,,RIAK TU DOSA TAU...so tak yah la nak menunjuk sgt...ngeh,ngeh,ngeh

5 comments:

LYaFRINA said...

hehhehe... x minat bola laaaa

pakcikLie said...

sempoi! dah buat dah...tq 4 info.

dyea irdina said...

LYA....musim datang 4 taun sekali..tak la bersungguh sgt...hehehhe tau tgk je ln 2tak tau

PCK LIE..jap lg sy p tgk k

Ena said...

hehehe..

sy tak minat la pulok WC tu.. tapi kalo hubby tengah layan.. layan la juga.. tapi kalo takk.. mrmm..

cantik gak jersy tu..

mrWann said...

huhuhu..akak mnt france??huhu

ok laa...nk gak bju cm 2...tp Spain pnye..hek3..

There was an error in this gadget