Followers

Monday, June 21, 2010

Aku berbini 2..ish berlaki la..oh tidak berblog la

Kerajaan negeri aku skrng ni buat pertandingan blog pelancongan negeri trg so aku pun joint la jugak...so korng meh la berkunjung n pollow sekali blog baru aku ni..ada rezki mn tau menang ke...hehehhehe ni blog aku unt pertandingan tu.. terengganu..i likeeeeeeeeee
jom la jenggah...sesapa yg berminat nak joint pun boley...hadiah best tau berminat boleh tgk kat sini
so pas ni jd la aku cam orng berbini dua...kena adil unt dua2 blog yg aku ada...hehehhe
blog baru ni banyak berkisar pasal negeri aku...pasal tempat yg best2, mknana yg best2, budaya kitaorng, mcm2 la..terjah k...aku tunggu di sanaaaaaaaaaaaaaa


5 comments:

suffian said...

waaa.. best ler ada pertandingan blog.. org luar dr t'ganu boleh masuk pertandingan tak?

LYaFRINA said...

gud luck!!

act..lama dah lya tahu.. mula2 nk join..pastu malas.. sbb nk kna cari balik pic2 tu semua..
apa2 pon..gud luck yer

Edy Ramanov said...

nak joinlah pertandingan blog nih.

Aiz Batu Campur - Tips Nak Hati Senang

izzah said...

terjah jgn tak terjah..
er..hadiah leh kongsi sama2 tak?
akekekke...

dyea irdina said...

masuk jan tak masuk...pastu kita pakat support masing2..hehhehe

There was an error in this gadget