Followers

Tuesday, June 8, 2010

SeDiH AkU seDih SaKan

Seday...apa  yg disedihkan? sedey bila teman baik aku yg bernama pensonic hand mixer tetiba jammed ,,,, sedang sot2 aku beat telur pakai menda alah ni tiba 2 je jammed tak nak bergerak dah tu bila aku nak buang pemutar besi nya tu tekan2 tak nak keluar jugak..lastnya aku terpaksa main kasar..pok! pok! pok! aku ketuk baru la part ni keluar dari badan montel tu...aku bukan pe klu cik abg tak tgkkan dan baik pulih semula menda alah ni jawapnya kena bersara la dr main masak2 bersama hero2 aku...ye la klu nak kacau pakai sudip jawapnya patah la lengan aku yg cantik jelita ni...klu la hero aku tu umur 10 taun bley la jgk jd buruh paksa  tp ni baru 4 tahun kan aku suh pukul telur dia mandi lak telur tu...nak tunggu beli baru kena tunggu turn la dlu sbb dlm list aku banyak benda nak beli ni...kenapa la hand mixer aku buat prangai camni? nak kata tak jaga elok dah jaga dah..siap lap-lap lagi tunggu tak cium2 jer (kan maid aku kata aku gilew laks klu nampak aku cium mixer ni) warghhhhhhhhhhhhhhhhhh tensionnyaaaaaaaa
 

2 comments:

Tafseeradiome said...

kalo berniaga.beli la mixer yg besar tu.yg sesuai utk dua kilo tepung.cikgu suruh beli yg dua kilo terus sbb nanti kalo permintaan kek dan biskut makin banyak,takkan nak beli yg baru lak.

dulu,saya guna mixer yg kecik utk berniaga.dia jd panas dan lps tu rosak.sbb dia tak tahan guna berjam2

Liza Ramli said...

uiks.. cian nyer....