Followers

Thursday, June 3, 2010

Bila Cik PuAn Dyea Ber MAkeOvEr

aku ni mmg jenis tak pakai make up...time kawin dlu je ada pakai make up..so bila dah jumpa web ni..pelagi sakan la try...ish2 dgn perasan tahap gabannya..aku tgk lawa la plak muka aku bila di make ober..hehehhe perasan kan???

jom tgk pic org perasan tahap cipan nih
*
*

mak aish cam uper budak2 la plak nampaknya.....hero2 aku tgk mau tak kenal nih...cik abg tgk mesti ingat budak sekolah nih..
*
*
ni plaks macam si nurul janda si ajai la palks
*
*
ni agaknya cam ahli sihir..hahahhaha, aku tgk pun aku takut...
*
*
ni laks ok la dgn muka aku..agak nya klu aku kaler rembut bebetul camni bley tak? cik abg sila jawap.......
*
 *

dan the most aku shuker sgt adalah pic ni..nampak matang jerks...abg boley laaaaaaaa...boley la bg buat rambut camni.....

so korng pelagi jom la buat make ober terjah je kat SINi..pas tu mesti muka korng cantik jelita cam aku ni (tak abis2 perasan)

No comments: