Followers

Friday, December 31, 2010

Apa Claszz Pkai Pampers..Ice dah car la ma..



Ari ni saat2 akhir tahun nak bertukar tahun baru..ice start tak pakai pampers...mulanya aku nak tunggu dia bia pandai ckp betul2 dlu baru nak ajar dia tak pakai pampers..tp ari ni tiba2 datang seru lak nak try tgk..ok la dari pagi dia minum setengah cawan air n pas tu tak de kencing2..
around 3pm aku bg susu setengah botol je..dia siap minum skit2 sbb takut terkencing...dialog dia cam gini "ma ice num kit kit je..ice kut ice nak cing ti",,dlm nak gelak aku siap takutkan dia lagi "ice klu nak kencing buat pe?" "g toyet (toilet) ma.."  aku cakap lagi klu dia kencing tak pergi toilet aku nak kurung dia dlm bilik pas tu si abg dia (Adam) siap tambah perisa lagi..."klu ice kencing merata nanti mama pukul cam adam kena dulu"..

Around 4 pm ice berlari2 masuk toilet nak cing katanya...aku pun bukakan suo dia n dia pun pee pee la..dlm ati aku senang la plak nak suh ice kencing toilet ni klu adam dlu siap tension separuh mati aku...

Around 4.30 ice berlari lagi masuk toilet..ma ice dah cing kat uor...

tak pe la good boy for first day....walaupun terkencing kat lantai tp skit je..maybe dia asyik layan games kot tu yg sampai leh tak sedar...

tp unt pengajaran aku bagi jugak satu cubitan kat peha dia...berlari dia g cari pampers suh aku pakaikan..tp sorry ice mama cannot...ice kn belajar tak pakai pampers ok..ice dah besar nanti nak dapat adik...

opss belum sempat aku siapkan en3 ni jam 5.50pm dia jerit ma!!!ice cing...dia terkencing kat tengah ruang tamu umah..satu lagi adiah cubitan kat peha ...supaya dia ingt unt pergi toilet..

korang bg yg belum ada anak lg jgn lak pikir aku kejam k..bukan aku cubit sampai lebam pun aku cubit unt pengajaran dia je...unt ajar ank free from diapers bukan senang tau..klu berlembut sgt gamaknya budak tu 4 taun pun tak nak lepas pampers lagi..sekarang ni ice 2 tahun 8 bulan...arapnya esok ice akan lebih baik dr ni..jom kita tgk berapa ari? minggu? bulan baru ice boleh free diapers...tungguuuuuuuuuuu.

No comments: