Followers

Tuesday, December 7, 2010

Horey! Horey! Blik kg semperna tahun baru hijrah



wah seronoknya setelah lama tak balik kg...so kali ni kami balik kg...perjalanan bermula dr Johor ke Trg pada hari ahad 5 dec 2010..(ces cam tulis diary beb)
bertolak selepas zohor..singgah mkn2 dan lalu ikut jalan mersing...semata2 kerana baby dlm peyut ni teringin nak mkn jeruk sengkuang yg ada jual kat pekan, pahang...

dan hasil dr perjalanan main2 kami...pukul 9 mlm baru sampai kat umah nenek kat dungun...

gambar semua tak leh nak publish sbb kabel camera tertinggal kat johor...almaklum la dah nyayuk ada je benda tertinggal...klu tak korng leh tgk camner rupa jeruk sengkuang (laki aku tak kenal jeruk ni aku dah mintak dr kat Johor lg tp dia tak tau rupanya jd tak tau camner nak beli) pas tu gambar kami mkn sotong grg celup tepung kat pantai dungun..gambar hero2 kejar ayam itik kat kg...so korang baca ni sambil imagine je la...bg yg tak tau rupa aku and hero2 camne korang bayang je la aku cam angelina jolie...cik abg cam brad pitt dan hero2 aku cam kembar dorng tu (overnya penulis blog ni) hahhahha....k la nak g cari laksam lak unt bekpast pagi ni...sedapnya...ha dah terlio la tu.....chow....

1 comment:

~Ifa~ said...

bestnya blk kg.2 badik tuh nmpk happy aja.x sabar nk jumpa atok la tuh..........