Followers

Friday, December 3, 2010

WHY? Takde Benda Lain Ke Unt Di Sukai Selain Benda Tu!

Salam kemaafan buat cik Abg sbb ari ni syng menipu.....
apa yg tipunya?
ni semua pasal tu..benda yg tuttttttttttttttttttttttttttt!!!!!
*
*
*
ha si rokok ni la...ari ni aku sembunyikan rokok cik abg kat satu tmpt yg aku tak nak bg tau kat dia...(walaupun aku tau dia bc en3 ni nanti)

jgn marah ek...ampun maaf dipinta..itu tandanya isteri abg ni sayang sgt kat abg..benci betul tgk sebatang2 abg isap...baunya masyaallah sekarang ni cam tak tahan sgt ngan bau menda tu....

aku rasa bukan aku sorng je yg alami masalah ni kan? agak2 70% dr korang semua mesti alami apa yg aku alami..sindrom suami merokok...

4 comments:

mzhany said...

huhu

dye sembunyik katmaner? ahahhaa...

g0m0k9enDek said...

saya pon x suka kak...

~Ifa~ said...

owh sembunyi rokok ...hehehehe

dyea irdina said...

mmg dah lama berhajat nak wat camtu..pas ni klu leh sembunyikan banyak2 bleh la jual rokok2 tu kan...sapa yg kaya? akak jugak

There was an error in this gadget