Followers

Thursday, December 16, 2010

Bila kesayangan hamba deman!!!!!!

5 tahun aku n cik abg hidup bersama ni baru first time dia deman kaw2 punya...sian plak aku tgk..dr mlm td aku ajak p kinik dia kata tak pe dah mkn ubat..so pepagi ari ni aku bawak p kinik..nasib deman panas biasa je..almaklum la skrng ni zaman musim denggi takut gak aku..

rupanya cik abg deman bersebab...TQVM sbb cuba berubah....cik abg deman setelah mkan pil niquitin (ala pil unt ilangkan ketagihan rokok tu la)...dalam diam dia beli n mkn sampai deman2...dia tak de lak citer kat aku dia ada beli pil tu sbb bg dia bila dia nak berubah lebih baik atas sebab diri dia sendiri...yezza betul sebetulnya dan aku sokong!!!!!!
klu la cik abg aku leh berenti merokok..tu la berita paling gembira yg akan aku terima sebabnya...aku sayang dia...nak idup dgn dia lama2..ikut susur galur keturunan dia ada penyakit jantung...so arapnya cik abg aku berjayala dgn azam akir taun dia tu...insyaallah...

1 comment:

~Ifa~ said...

salam perkenalan dr saya ifa...
semoga abg akak berjaya tidak merokok ye.jgn putus asa.caiyok! caiyok!

There was an error in this gadget