Followers

Tuesday, December 14, 2010

Perghhh!! bila ketagih...what should i do..kritikal dah ni

Bukan aku yg ketagih..aku mengidam je...hheehehehhe dan bukan jugak pasal ketagih dadah ke apa ke..ini cerita pasal ketagih games...my 2 years old Muhammad Amrul Raees...sudah bikin aku pusing kapala...dah addicted to games dlm lappy aku ni, dulu bgn tido kejut aku ajak kuo duk kat luo dgn dia skrng takdenya......kuo senyap2 sorng2 pas tu buka lappy sendiri main games sorng2..berenti mandi sambung lagi pas tu main bila agak letih benti kejap..makan minum pun depan lappy ni...

tak caya? tgk la aksi2 seorng penagih games ni
*
*
 kul 11 mlm pun bley layan games lg..padahal sblm ni dia ni antu tido..pantang tak de buat pe mesti tido..3 kali sari wajib tido..but no more...skrng games,games,games
 siap jajang n botol susu tepi lappy...mungkin kah ice bakal jd obersity boy? huhuhu
 Bgn tido toto pun tak lipat lagi dia dah berlipat dpn lappy
ni lg kritikal dah la susah nak ajak mandi..dah mandi pampers n baju tak nyempat pakai mengadap lagi...

Aku bimbang takut nanti dia rabun cam aku ni ha...sian lak kan kecik2 dah nak kena pakai cermin mata..klu sembunyikan lappy ni aku lak tak ley nak ber FB n blogging..klu letak pasword nanti dia meraung cam tarzan panggil gajahnya..

aku tak pernah ajar dia main games dlm ni tp dia selalu tgk aku buka n abg dia main trus dia leh ingat cam ner nak buka lappy n cari games..yg tak tahan tu boleh buka on9 games tu...sbb tu berejam dia leh ngadap...huhuhu harubiru betul la budak zaman skrng ni kan..aku dulu sekolah menegah baru reti petik menda alah ni..ni anak aku ckp pun tak berapa reti lagi tp dah terror main menda alah ni..

3 comments:

mzhany said...

waaa addict betol tuh, tapi betol la, jgn la sampai rabun sian budak budak rabun nih...

Cikidong said...

sudah sudah tu... jgn bagi dia main lagi... nanti mmg dia tak hirau menda lain..

~Ifa~ said...

hehehehe.jgn sampai rabun sdh..

There was an error in this gadget