Followers

Monday, December 27, 2010

tokey playboy dgn tunang dia..tu dia dunia zaman sekarang,,

Ha ko..hambik....84 tawun dah agak2 nak main kena makan viagra campur tongkat john ali campur kokain..hahha tp tunang tokey majalah playboy ni baru 24 tawun..korang nampak tak? harta yg dicarikan? ye la atuk tu semuanya ada duit penuh peti..empayar majalah playboy yg boleh makan tak abis2..awek ni plak maybe berharap sari kawin ngan atuk ni biar la atuk ni GOLLLLLL....dapat harta dapat glamer...rasa tak paham lak ngan manusia skrng ni..mengejar keduniaan lelebey..hey wake up!! cuba korng buktikan berapa orng yg kayer gila dlm dunia ni yg bahgia hidup dia..
aku pun nak buat majalah gak la pas ni..tajuk dia playpingpong...hahhaha sapa nak jd model bogel aku leh la dtng audition...chow

1 comment:

Cikidong said...

cinta tak kenal usia nokkk... kekekekeke

There was an error in this gadget