Followers

Monday, December 27, 2010

Pok Pek Pok Pek..no idea for the tiltle...

dua tiga ari ni aku buka tutup buka tutup dashboard unt new entry aku ni..rasa cam nak tulis something tp lepas buka rasa tatau nak tulis pe..hehehhehe mood tak stabil betul la..atau pun tak berapa ada cerita sebab duk terperuk dlm umah je..sapa yg salah? aku la..cik abg ajak g jalan2 aku tak nak..sejak pregnant ni aku jd tak suka kuo umah..nak duk dlm umah je...pas tu mkn pun tak bleh mkn kat kedai..ari2 aku terpaksa masak sbb aku boleh mkn kat umah je..klu kat kedai tu selera aku jadi mati...macam2 hal kan?

sekarang kandungan aku dah 4 bulan 3 minggu dan yg bestnya baby kat dalam dah mula bergerak2..aktif betul dia kat dlm tu..aku rasa cam first time ngandung laks..semuanya rasa asing rasa tak tau...hahhaha perasan tul la..aku dah lupa camner masa mengandung dua hero tu..betul2 lupa..
boy or girl biar la tuhan yg tentukan..aku tak berharap cuma aku doakan baby sihat dan sempurna..bila tulis enty ni baru aku ingt banyak benda aku nak kena buat unt kelahiran orng baru ni..mula2 aku kn selongkar store cr kotak barangan baby...tgk apa yg leh pakai apa tak...pas tu baju2 cam kena beli balik je sbb yg si ice dlu dah pakai si adam punya dan rasanya baju2 dah tak berapa nak berupa baju kot..nak kena buat barut unt diri aku sendiri...aduish banyak jugak ni..kena buat list la..sbb nanti takut lupa..

No comments: