Followers

Tuesday, December 21, 2010

Alamak!!! patah dua daaaa....

Baru je aku letak status memuji2 lesung batu aku kat FB..
tup2 pagi semalam...patah dua alu lesung tu...huhuhuhu jatuh bunuh diri gamaknya dari tingkat 17..
mak oiii tersasul lelebey lak...jatuh masa aku angkat dr singki je..trus patah 2...mmg lesung ni banyak sungguh jasa n budinya kat aku n famili tanpamu camne la aku nak masak sedap2..blander ada tp rasanya lain bila blander lg pun kuaga kecik cam aku ni bukan masak banyak sgt pun ari2...so lesung batu la pilihan no satu unt menumbuk bahan masakan aku ari2..
KLu kat TRg aku tau la nak cari alu lesung ada berlambak kat Pasar PAyang..tp kat Johor ni aku tak pasti lagi kat mn nak cari alunya..atau adakah aku kena beli sepasang..alu n lesung..

Lesung batu oh lesung batu merajukkah dikau sampai alu ko patah 2...aku ari2 cuci ko pakai sabun goodmaid..ari2 aku belai2 gosok2 ngan pembasuh pinggan..tak puas ati lagi ke?...lepas ni susah2 aku amik batu bata je la...sekali hentak je dah hancur segala barang masak aku...hehehhehehhe

2 comments:

Cikidong said...

rajin sgt memasak ni.. lagu tu laaa

dyea irdina said...

hahahha..dah tanggungjawap

There was an error in this gadget