Followers

Friday, December 24, 2010

Aktiviti MEnunggang Kuda Kepang!!!

Balik Kg Itu ari kami ada la p menunggang kuda Kepang padi/bonsai..aktiviti ni berlaku di...
jeng

jeng

jeng

 Pantai Airport, k.TrG

Ni la aksi2 berani mati oleh pengebom berani mati hero2 aku

Ice yg aku tak sangka berani gilew sampai tak nak turun dr kuda
Adam n Ara (cousin dia) 

 PApa yg nak test kuda tu buleh jd pendek brp inci bila dia naik..

so klu seseapa yg berkunjung kat Pantai ni leh la naik kuda2 ni...tak mahal pun RM3 hengget je tp aku naik free je pasal ni uncle aku punya...

bila tgk kuda2 ni tinggat jugak la masa aku muda belia harapan bangsa dlu..arwah abah ada bela kuda jugak..kuda padi/bongsai n kuda lumba (kuda yg tinggi tu la) tiap2 petang aku tunggang kuda ni..seronok mmg seronok tp lepas tu rasa la ko sakit kat celah kangkang hahhahaha...dulu2 klu kuda padi tu tak de pelana dia pun aku leh tunggang..siap leh buat skill lompat naik kuda tgh kuda tu berlari lagi...hahhahah zaman otak letak kat dagu la katakan...adik aku lg tragis naik kuda lumba jatuh kat jalan raya ngah kuda tu berlari...hah amik ko luka cam orng luka eksiden moto jdnya..mcm2...tu la kenangan masa muda2 dlu..tp aku suka dgn semua kenangan yg pernah aku cipta ni..

No comments: