Followers

Monday, August 1, 2011

pertama ramadhan ini

Salam satu ramadhan unt semua

semoga puasa anda mendapat markah yg sepatutnya...

bukan senang tau nak dapat top markah bila poser...sbb puasa bukan hanya unt menahan lapar dan dahaga tp banyak benda nak kena tahan tau...

petang semalam aku rasa syahdu,,,sayu dan kosong...satu perasaan yg teramat lain dgn hari2 biasa..maybe ingatan ke kampung kot..ingt betapa seronoknya suasana puasa kat kg..

hari ni jam 3 aku dah masuk dapur...masak sekawah puding roti laici unt dibahagi bahagikan pd jiran2..lepas tu masak gulai daging n goreng terung...nanti kul 6 cuma masak nasi n tumbuk sambal lacan je...

pagi tadi lak sahur aku hanya mkn roti n telor grg je...mmg tak de selera betul nak mkn nasik kul 4.30 pagi..lagi pun sahur sensorank maka mmg malas la nak masak menda lain...pg esok maybe sahur roti n telur grg lagi...hehhehe

ok la selamat berbuka dan selamat menjalani ibadah puasa selama sebulan....as salam

1 comment:

cemomoi said...

slamat menyambut ram,adhan... moga keberkatan dan keampunan daripada Allah sokmo dilimpahi kepada kita semua

There was an error in this gadget