Followers

Sunday, August 7, 2011

7 Ramadhan

Salam hari ke7 Ramadhan

kejap je kan dah seminggu kita puasa...

zaman sekarng ni masa berlalu kejap je..klu dlu suri umah ari2 merasakan lambat masa berlalu..tp suriumah skrng rasa masa cpt belalu

salah satu sbb nya ada internet ni..boleh ber fb berblog dan mcm2 ber lagi la...sesambil masak menyapu mewngemas smpat cating2 lagi..hukhukhuk jdnya satu ari rasa capat je berlalu..

minggu depan dah leh menyibukkan diri buat kue raya lak..tp tahun ni tak buat kue raya kot sbb dyea tu tak leh tinggal lama2 nanti merenggek je...kebiasaan tiap thun mesti aku buat sendiri tp taun ni tak berasap la oben..hehhehe kutip je la kue kat kg tu bawak balik kat sini..huhuhu sungguh ekonomik.


3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kueh tunjuk jew la..
:)

Cik Ina Do do Cheng said...

dyea betul tu masa berlalu cepat je, tahu tahu dah puasa ke tujuh. Akak pun dah mula nak sibukkan diri wat biskut raya.

KABAKOGA said...

betimbun2 kije cepat la masa berlalu..
tido?rase cam xpose pom ade..haha
so cari kije lau xde kije..kan3

There was an error in this gadget