Followers

Tuesday, August 9, 2011

8 Ramadhan

Salam Ramadhan ke 8

Hari yg mendung....tp best poser dlm cuaca yg mendung kan...

ari ni niat dihati nak buat bubur lambuk unt dibahagi-bahagi kat jiran2 aku ni...pergh 5 biji kedai aku pergi cari daun2 unt letak dlm tu yg ada cuma daun cekur manis je..tp no hal la aku jln je....sik baik sedap jugak..hehheheh

esok besday si Adam hero sulung aku...klu ikut request dia nak sambut kat McD..tp poket aku tak tebal...so terpaksa la pk alternatif lain...
bukan manjakan anak dgn meyambut besday dia camni..tp kesian plak dia dah la bulan poser pastu aku mmg tak adanya nak buat party besday tuk dia selama ni..pernah buat sekali je masa dia umur setahun..tp masa tu dia tau apa kan...
so unt besday dia yg ke -5 taun ni aku akan cuba usahakan sesuatu...insyaallah.
There was an error in this gadget