Followers

Monday, August 22, 2011

KONONnya

kononnya nak bersiaran setaip hari dr 1st ramadhan...huhuhu lastnya sampai 9 ramadhan je trus jeng koil (ayat terengganu nih)...
tp tak pe la mmg aku bz pon ...bukan saja2 buat bizi tau...
ari ni dah 22 ramadhan..kue raya korngk dah buat ke...?
aku dah siap 2 jenis..cukup la tu..nanti blk kg aku kutip kat umah mak maka bertambah la koleksi kue raya aku...sungguh pandaikan...
raya taun ni rasa kurang semangatnya.....tp dlm tak bersemangat langsir dah kasi turun n basuh..tunggu nak gantung balik je..dapur lak berkilat boleh buat cermin aku n cik soami kerjakan..bukannya apa senang skit bila umah dah siap nanti sekembalinya dr kampung dah tak payah kemas2 dah sbb semua dah ready...
esok 23 ramadhan hari ke 40 tok chik kembali  kepadanya...jom sama sama la kita sedekahkan alfatihah yer...
ari ni Dyea p kinik..naik 600gm je.tap tak pe la janji dia sihat n ceria...td kena suntik arapnya dia tak demam.
pelagi nak update ek....k la baru lepas buka poser ni nak legakan perut dulu sblm solat...korang dah ke?

4 comments:

Nora Shahaira said...

hik hik. .akak nora pun ada buat cabaran 30 hari tu...huh rasanya dan berbulan..tak habis lagi tu..bz memg bz..sempat gak buat kuih rasa..akak nora ni baju pun tak hbs jahit..nak buka langsir lagi..kemas umah lagi..aduh nak buat keje sorg2 yg lemah tu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dengan blog...
jgn tension nak update...
xsemua org ade idea yg mencurah2 tiap hari kan...
heeee...
just move on yg mampu...

Hana Faza-same person said...

hehehe..boleh plak kutip kuih raya kat umah mak? hehehe..seronoknya tahun ni raya dh ada dyea ye:)

SuriHanna said...

Salam... sy singgah kat blog ni.. nice blog...I follow...

There was an error in this gadget