Followers

Saturday, August 6, 2011

6 Ramadhan

Salam 6 Ramadhan

Pagi td lepas sahur dgr orng 'torahim' (korank panggil apa aku tak pasti, bacaan sebelum azan subuh..) kat masjid umah aku ni rasa sayu la plak..trus ingt kampung halaman..hukhukhuk

ingat pas subuh nak sambung tido tp aku berniat nak abiskan bacaan aku yg dah sebulan tak abis-abis..."Bohong Di Dunia" tu la tajuk buku dr Proff Hamka yg aku baca tak abis2 walaupun nipis je buku tu 108 muka surat tp sbb kan benda ilmiah maka lambat le nak abis..acu bagi novel..600 mukasurat dlm masa 2 aris mesti abis khatam bagai..heheheh..

ari ni buka plastik buku baru plak..tapi tak pasti lagi nak baca 'wanita wanita penghuni neraka' or 'asuhan zuriat' beli dah sebulan tp tak terbaca lagi...pelan2 kayuh la yer..

ari ni pepagi aku dah online sbb ada bbrp perkara dlm kepala yg nak diberes kan..sbb tu leh buat entry pepagi..ari ni insyaallah nak masak nasi minyak n puding pelangi unt buka poser...mak aikh pepagi br pas sahur dah ada menu berbuka...apadaaaaaaaaaaaaa.

ari ni jugak teringgat dah setahun rupernya aku jd suriumah tegar..hahaha dah setahun aku tinggalkan alam pejabat, dah setaun cik soami totally jd bos..Alhamdullilah aku bahagia n tenang..syukur

3 comments:

cik dah faridah said...

alhamdulillah.......

jgn lupa ntar sket nasi minyak ngan puding pelangi tu kat umah cikdah yek

cemomoi said...

memang betul la kajian mengatakan rakyat malaysia membaca satu dua buku je setahun...

heee... sama la kita tapi yang penting bacca jugaaa

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

alhamdulillah...

There was an error in this gadget