Followers

Tuesday, August 2, 2011

2 ramadan

Salam 2 ramadan

Pg ni sesudah sahur aku siapkan kerjaumah semntara mnunggu subuh lepas tu aku belasah tdo sampai kul 10.30 pg.ni semua gara2 mlm td aku tido kul tiga pg sbb sot sgt bc novel.cucur bawang n kopi o tu la tajuknovel tu.best sesangat ampai aku tak nk berenti bc.

Ni dah msk tghri sbg penjawat awam tetap yg btugas sbg chef maka kn la pk menu buka poser ini ari..yey dah ada idea..ari ni grg syr kubis pas tu masak merah ikn tongkol..kue lak rasa nk mk onde2 tp tpng pulut tader, gula melaka tak de, kelapa pun tade.. so berangan je la..maybe esok2 labuat kot

Ni la citer 2 ramadhan aku. Esok 3 ramadhan apa citernya plak ek

Dyea irdina:-cuba menulis dr 1-30 ramadhan unt tahun ni..
There was an error in this gadget