Followers

Tuesday, August 23, 2011

Akhirnya...

Akhirnya baju kurung yg aku tempah siap...................

tp aku tak pasti nak pakai ke tak baju tu...

sblm ni aku mmg x pnah tmph bj sbb aku mls nk beli kain...bawak g tailor..nak ukur sana ukur sini..

ia...kain yg aku buat baju ni kain tok cik...dia x sempat buat baju ..so ms aku mengemas bilik dia jumpa kain ni..n aku ambik dan buat bj unt aku...
tgk bj yg dah siap ni pun buat aku sedih..camner nak pakai ek..maybe aku perlukan sedikit masa lagi kot..

Dyea irdina:-ari ni ari ke 40 tok cik bersemadi n ari ni jgk bj tu siap..

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

siap jugak akhirnye...
:)

Cik Ina Do do Cheng said...

Dyea kalau tempah mahalkan, cik ina selalu beli dah siap.badan dia yang comel tu kalau beli dah siap kekadang tak de sizekan terpaksa kena tempah.

There was an error in this gadget