Followers

Tuesday, August 3, 2010

ScAnDaL SliPar JepUn

What???? scandal!!!! Cik Puan Dyea ada scandal? with who?....eh jan la pikir macam2... aku hanya setia kat cik Abg aku jer...hehehhehe,...

apa kena mengena dgn selipar jepun pulak? oh no!!!!! aku bukan nya sedang di goda oleh tokey kilang selipar jepun atau pun dah jadi tokey selipar jepun...tapi.......
Adake ari ni aku terpakai slipar jepun ni ketempat kerja....haru tul la.......

Alkisahnya pagi td nak kuo umah aku dah pakai kasut, tp aku masuk balik dlm umah pas tu bila keluo aku terpakai slipar jepun...tgh bawak keter baru perasan...nak pusing dah separuh jalan...pikir punya pikir nasib la teringat ada satu kasut yg aku nak bawak g kedai baiki kasut ada kat dlm bonet..

Ada jugak penyelamat disaat cam gini, walaupun kasut tu tak sempurna tp belasah je la janji dpt cover selipar jepun aku...so ari ni aku cam lampu lip lap la jd nya...kasut pink, suo jeans biru, baju hitam, jeket biru gelap, tudung coklat....tak seswai langsung kan......

4 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

ha3.pakai je la tros selipar 2 sampai balek..bru raged... ;P

dyea irdina said...

aleen klu bley paki akak pakai je..tp tak bley kan saja 2 kena surat warning

Hana Faza-same person said...

hahahha..haru betul .. tp kalau pakai kaler hijau tu memang ranggi la dyea :P kui kui

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

salam ziarah..

There was an error in this gadget