Followers

Thursday, August 5, 2010

SaBah Day 2 Night At K.K

Sambung ceriter yg tak abis2 ni lagik....EN3 pasal kundasang n poring sudah..ni en3 pasal malam di Kota Kinabalu plaks...dlm pukul 9 kami sampai K.K..dlm kereta duk sibuk tgk pamplet mana nak tuju kat K.K...nampak la ada satu pasar malam kat pamplet tu so pe lagi..zupzzzzzzzzzzz....pusing punya pusing tak jumpa jugak...lastnya jumpa sbb sesat n terjumpa..

hahahhaha..perut dah keroncong ..mana nak makan..teringgat pesanan dr Nurul Sham (neighbours sebelah kedai aku) yg ckp klu g K.K kena pekena seafood...

park kereta betul2 depan pasar kraft...tu pun dah kul 10 lebey..masuk je dlm pasar kraf tu kedai banyak dah tutup yg buka ada kedai Pak Lah je (orng kelate) mak oiiiii korng tgk la cam gua harta karun kan...
sempat hero2 aku berangan jd anak jutawan kejap...
tapi mlm tu aku tak beli apa pun sbb letih + lapor = mood shooping ilang, so cakap kat mak2 yg kita akan return kat kedai tu sebelum balik semenanjung..

makan time...kuo dr pasar kraf tu trus ada bazar pasar malam..yg uniknya bazar tu satu kawasan tu semua jual bakso n mee ajer..satu kawasan jual ABC ajer satu kawasan jual chic.wing ajer satu kawasan jual seafood bakar ajer...lain dari yg lain kan...so apa lagi lapar punya pasal semua aku nak bedal...
mula2 g amik ikan, sotong dan udang bakar..pastu nak g beli bakso tp tak jd amik...pas tu g beli chic. wings..beli buah lagik...mak aku lak order ABC n mee plaks...
ha best kan..kena lak cicah air asam yg kaw....perghhhhhhh..mak n mertua depan mata pun aku buat donno jer...hihihihi 
 
 ibu mertua ku termenung kenapa?
tgk mak-mak makan sampai tak nampak anak cucu n menantu depan mater....hahhaha
 
ni la chic. wing yg terlalu sedap...sedap gilew tak pernah aku jumpa sesedap ni kat sememanjung...siap berniat malam esok nak return mkn chic. wing ni lagik



ni la gaya mama vouge and hero2 hensome makan chic. wing...sampai ke pipi...

selesai acara makan2...dlm kul 12 baru la bergerak cr tempat unt menginap...letay jugak pusing2 sbb nak cari yg murah2 jer...ala takat nak tido je kan esok nak berjalan lagik...
menginap la kami kat Impiana Mutiara Hotel..ok la janji ley tido...ngantuk + letih....selamat malam semua...en3 akan bersambung lagik..heheheheh

1 comment:

Cik Jari said...

bestnye mkn ayam......nak jugak...

There was an error in this gadget