Followers

Wednesday, August 25, 2010

mercun oh mercun...kopak kopak...

skrng ni mcm2 cerita pasal mercun  ..jari putus la mati la itu la ini la...aku punya lak lain citernya...alkisahnya anak aku yg paling kecik si Ice tu ari2 mintak mercun..tp bukan yg high risk tu tau..cuma yg pop pop tu je..klu aku kat trg panggil ngecun bawang jer....

bayangkan satu mlm dia ley main sampai 8 kotak..bila aku tak nak bg dia g mintak ngan bibik dia suh belikan...pas tu bila kau tak kasi si bibik beli kan dia bantai nangis  samapi berejam2...siap mengigau2 lagik..

itu la situasi aku alami setiap mlm...nak pecah dah kepala rasanya...si ice ni jenis keras kepala tak mkn pujuk...malam ni siap la aku unt menghadapi situasi ni lagi

No comments:

There was an error in this gadget