Followers

Friday, August 13, 2010

Hari Terakhir makan gaji

Alhamdullilah niat aku unt berenti tercapai....hari ni la last day nya..agak bizi jugak kerana nak wasiatkan harta2 dan kerja2 kat orng lain...tp tetap gatal jari nak petik keyboard ni..lepas ni kena bersiaran dari SOBB je la..tu pun malam je la sbb mlm je aku ada kat sn.

Hepi gilew aku rasa pada saat ni..ari ni amik half day lagik..pas tu nak balik..yehaaaaaaaaaaaaaa...

Mmg lepas ni maybe kena banyak bersabar sbb tak boley bermewah cam sekarang..tapi aku dah tanamkan dlm ati yg sesungguhnya duit lagi di cari lagi tak cukup...biar la aku tak de duit janji kasih sayang unt anak2 aku dorng akan dpt sepenuhnya, mkn minum Cik Abg akan terjaga...insyaallah aku akn cuba jlnkan tanggungjawap yg banyak terlepas semasa aku bekerja.

Perancangan masa depan....ada la 2,3 plan....biasa la nak kembangakan perniagaan, nak bissness thru internet..nak buat project baru...insyallah klu sempat secepat mungkin 2 blog bisness akan muncul...doa-doakan la yer

1 comment:

Hana Faza-same person said...

wah, bestnya dh leh jaga anak2 suami di umah..

hana sungguhpon belom ada anak lagi, tp mcm dah mula fkir2, kan best kalau ada anak nnti dpt jaga sendiri..pastu smbut suami balik keja..huhu

tp wat masa ni, mungkin belum masanya..

apapun, gudluck ye utk kehidupan akak seterusnya