Followers

Thursday, August 12, 2010

ReXzKi Di BulaN RaMAdHAn

Yes!!! akhirnya projeck mega aku berlansung ngan jayanya..

semalam 1 ramadhan aku jd bisnesswoman..NASI KUKUS AYAM BEREMPAH, puding n tart tlur..licin selicinnya sebelum kul 6 lagik..Alhamdullilah..

Ikut perancangan aku nak la amik gambar depan tapak bazar aku dlu..buat en3 ley la masukkan sekali tp camner terkalut dan terlupa la plaks..

Semalam jugak aku terlupa yg dekat Johor ni cuti (company aku kijer tu yg aku tak tau kerajaan johor cuti) maka banner yg aku tempah tu tak dapat la aku amik dr kedai sbb kedai tu pun cuti gak...sedikit keciwa..tp apapapun aku heppy walaupun tanpa banner tapi projeck aku jalannnnnnnnnnnnnnn...

Teng Q unt Cik abg yg sama-2 turun padang, Cik tie, anak2 mama yg tak nakal2 semalam

3 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

wah,dasat neh.congratz..

Hana Faza-same person said...

wah, bestnya bisnes..nyum nyum..

dyea irdina said...

Try mencuba kerja sendiri dah busan kerja ngan orng

There was an error in this gadget