Followers

Friday, July 23, 2010

MAjLiS TahLiL @ 17/7/10 @ No17 BBKP

AlFATIHAH............. 
sebelum membaca en3 ni aku harap korng boley sedekahkan alfatihah unt jiran aku yg telah kembali ke padanya pada 21/7/2010..Arwah Abg Man...semoga ditempatkan bersama orng2 yg beriman dan takziah unt isteri beliau Kak Zai serta anak2..semoga tabah dan kuat unt meneruskan hidup kalian tanpa orng tersayang disisi..aku dapat berita ni pun masa tu aku kat Sabah, jd maaf kerana tak berkesempatan hadir ke majlis pengembumian Arwah.

sebelum berangkat ke Sabah aku sempat buat majlis Tahlil yg telah lama aku rancang tp tak terrealisasi...

menu..nasi dagang....
 jemputan...jiran2 sekeliling umah...
Pic..ketibaan wanita2 BBKP (Bndr Baru Kangkar Pulai)..yg lelaki2 duk berbual kat luo..malu la plak aku nak g amaik pic dorng...hehhehee
 
Alhamdullilah semua berjalan lancar..tukang masak import dua orng lagi tuh...My Mum And MIL,teng Q..klu tak mesti tak masak nasi tu sbb kena elok ari kenduri tu aku migrain...setenggah ari aku layan tido...
Si Ice yg tak reti duk diam..sibuk memanjang dr awal majjlis hingga abis..si Adam plak tak tau la kat mana menyorok nak amik pic dia pun tak bley..so Ice je la yg glamer ek...insyaalah taun depan klu ada rezki boley la buat lagi...itu je yg termampu aku buat unt mengingati yg telah pergi..Arwah Razak (Abahku) Arwah Md. Din (FIL) Arwah Salleh (Atuk) Arwah Mandak (Moyang)...Mati Itu PAsti........(semoga aku akan sentiasa mengingati mati dan trus beramal tanpa lalai)

3 comments:

miemiey said...

bestnya nasi dagang air tgn 2 org tukang masak terkenal...
eh cik kiah mana erk idah???nmpak cik dah jerk...hehehe...

Ena said...

nasi dagang? rindu pd mak tiba2 sbb mak masak nasi dagang sedap.. harus la puji mak sendiri kan!..


Al-fatihah buat yg telah pergi tu..

Raini Munti said...

aslm cik ada sik clothing tbaru 2010 :)

bajuqueen.blogspot.com

There was an error in this gadget