Followers

Wednesday, July 7, 2010

HaRgAnYa RM190 Ribu...Ada Brani???

RM190 Ribu harga unt sebiji tembikai susu yg dikatakan paling manis didunia.... clik sini unt berita selanjutnya, 

korng percaya tak? 

harganya mungkin boley percaya tp manisnyaaaaaaa...

agaknya klu masuk mulut apa rasanya ek..

klu ikut logik akal mesti lebey kurang je rasanya ngan tembikai susu yg lain kan? tapi tak tau la bila makan tembikai RM190 ribu ni cair  dlm mulut pas tu mengeluarkan rasa manis, pas tu rasa strawberi, pas tu rasa durian, pastu rasa vanilla..huhuhuhu tak terpikir dek akal..sapa la yg bermuruh ati beli tembikai susu camgitu ek...klu aku la ada duit pun aku tak kuasa la nak beli buah mahal camgini...

6 comments:

LYaFRINA said...

YE K HARGA G2?? K DLM UNIT RUPIAH?? HEHEHEHE

dyea irdina said...

ringgit malaysia...kat china kes ni

Ena said...

betul tu.. tak de maknanya la nak buang duit ribu riban semata2 nak beli buah tu.. baik wat beli rumah lagi sebijik! leh wat investment.. buah tu abis terus jekkk..

izzah said...

beli mahal2...pas makan kuar sama jer..tetap jadik najis..hahha..ker leh bertukar jadik emas?
hihihi..

Hana Faza-same person said...

humakaih! mahalnya..

tak terfikir akan membelinya..

tapi takut lak nak cakap, mana tau masa pegnen, tetiba mengidam..ha sudoh! hehehe

dyea irdina said...

hana klu terpregnen n tergidam mati la cik abg nak cekau duit..silap2 kena gadai tanah...huhuhu

There was an error in this gadget