Followers

Wednesday, July 14, 2010

Betapa aku ketinggalan zaman..iyer ker?

Cerita jumbo sigajah biru ni dah lama ditayangkan..bulan 3 lepas lagik..tp klu korng nak tau aku baru tgk citer tu..tu pun layan DVD yg aku beli kat pasar malam..rupernya cerita ni sedap gilew sey..hari2 aku n hero2 aku ngadap citer ni..sungguh tak puas...geram tgk si gajah kembar Barron n Leah..cam anak aku lak pulak..comel, pandai,nakal...bila tgk Jumbo n LUna berkasih sayang rasa syahdu sgt....mmg pandai Thailand buat cerita animasi ni cam buatan negara barat la plak aku tgk..sampai ari ni aku tetap tak puas tgk cite ni...5 stars for the gajah-gajah comel...cute tul lahhh..

4 comments:

Ena said...

ehehehe..

tak pe la.. janji leh jugak tengok.. ;D

butterfly said...

saya tak tau lgsung..
samapi bce kat sni..:P

mrWann said...

de erk cte 2???hahaha
wan lg ketinggalan..hahaha

:p

miemiey said...

hah...cetak rompak punya ke..................hahhahaha.....takpe lewt tgk jajni dah tgk..mesti suka adam n ice kan...;)

There was an error in this gadget