Followers

Monday, July 12, 2010

Artis mee meggi terlampau yg cam dot dot dot...Mystar LG TOM

Mmg cam cibet la artis sekarng ni..ari tu aku terbaca pasal sorng artis ada scandal ngan laki org.. pas tu g belasah isteri orng tu yg ngah peknen n yg gempaknya siap wat tuttttttttt depan bini orng tu...ari ni lak aku terbaca kat metro pepagi td yg artis ni kena tibai ngan kuaga bini orng ni...briter selanjutnya klick  sini ...
mmg aku sokong 110% klu kau ada kat situ pun aku nak joint gak belasah minah ni..aku ingatkan artis glamer mn yg buat hall rupernya artis ikan bilis jer...dah la pakaian pun nauzubillah...dah mcm sepentot jer..(suor yg bawah bontot sikit je tu) korng nak tgk ke upernya pompuan cibai tu ??? nah kat bawah ni ha
Raja Farah Afzal Raja Ikram (Tom),namanya punya la chantek..tp kenapa prangai tak sechantik namanya...massyaallah...apa nak jd artis skrng ni ek..ingat dah jd artis korng dpt  lesen besar ker? laki orng boley sapu, umah tangga orng ley runtuhkan, duit orng ley kikis...buruk buruk nama artis je dik nong oiiii....aku cadangkan kerajaan Melisia kasi gam je la artis tak bermoral camgini...klu Faizal Tahir  bukak baju kena gam so pesalahnya gam jugak artis pompuan yg kacau bilaukan umahtangga orng lain dan yg terlebey seksi..

5 comments:

miemiey said...

semlm kuar melodi siap tak ngaku ..siap pergi umah pasangan suami isteri tu lagi...dia dalam pantang dah kuor anok doh..baik je nmpok..dop seke plop gini...macam2 laa

..nOj.. said...

padan muka kena pukul. kalo aku ade situ nk gak aku pijak pijak. tak pun sagat peha yg putih tu atas jalan tar.

izzah said...

seksi tuh..dah macam amoi cina jer gayanye..ish..ish..ish..nauzubillah!

tia said...

perangai cam hape je kan minah nehh ?!!!

Hazelnut_Sensation said...

jujur sy ckp .sy sndri penah kena dgn pmpuan kurang moral ni. dia ada ank luar nikah sebelum jd artis lg.pastu bru dia nikah. dia penah bg sy dn bf putus.dulunya dia ni "perempuan one night stand" siapa yg kenal dia, tau lah dia mcm mna. sy kenal dia 3 tahun. ckup tahu perangai buruk dia mcm mna.knp bila pmpuan ni buat mslah xde org yg marah.semua diam je.??knp..?semoga allah je boleh balas segala perbuatan dia.nauzubillah

There was an error in this gadget