Followers

Tuesday, May 3, 2011

Denting...waktu yg terus berlalu

Denting yang berbunyi dari dinding kamarku
sedarkan diriku dari lamunan panjang

tak terasa malam kini semakin larut
ku masih terjaga..

sayang kau di mana aku ingin bersama
aku butuh semua untuk tepiskan rindu

mungkinkah kau di sana merasa yang sama
seperti diriku di malam ini…

rintik gerimis mengundang kekasih di malam ini
kita menari dalam rindu yang indah

sepi ku rasa hatiku saat ini oh sayangku
jika kau di sini aku tenang ..


Wah feeling gitu dengar lagu ni...sertamerta jari jemari aku google lirik lagu ni
bg yg tua2 cam aku ni..hahhah
semestinya tau lagu denting ni nyanyian melly gloslow..tp yg agak muda2 aku takpasti korng tau n pernah dengar tak..klu tak silap lagu ni runut bunyi citer ADA APA DENGAN CINTA...klu tak silap la

yezza waktu trus berdenting dan aku...
masih menunggu bilakah waktunya bb aku ni nak kuo
sesungguhnya terlalu tak sabar dah rasanya nak menatap bb..
kawan2 seangkatan yg due lebih kurang sema dah bersalin yg tinggal hanya la 
AKU

10 comments:

etiey.com© said...

lagunya best..kata-katanya yang syhadu!

bonda dadif aka akish said...

lirik dia menariks...

mau try download jugek la..

=)

toyolkiut said...

nk gak tngok bb tu..
bila jangka nya?

cik dah ganu kiter said...

dok pernah dgr lg lagu tu..kih..kih..muda la katakan...

insyaallah x lama lg kuar ar baby comey tu.....

jaya jr said...

haha,lag denting melly goeslaw tu boleh layan jugak laa..sebab dulu mase budak hingusan duk ulang jugak cite AADC 2-3 kali..haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tengah in mode nieh...
hehehe...

♥xaturen♥ said...

Sabar je.. kejap lagi bb tu kuar la.. biar lambat asal selamat kan?

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Sabar ye dyea , masanya akan tiba.siap tepek lagu gitu

Syuxer said...

kak dah bersalin lagi ke??alhamdulillah..bila dijangka bersalin?

MIMIE AIZA said...

semoga akak selamat melahirkan bb yg comel dan sempurna
:)

There was an error in this gadget