Followers

Thursday, October 8, 2009

Wah!!!! dashatnya

STADIUM NEGERI TERENGGANU


Suatu masa dahulu ini la lambang kebanggaan negeri tetapi sekarang menyembah bumi walaupun baru lagi dibina tapi hancur berderai.. gambar ni aku snap masa nak pergi pantai airport, lalu area ni dan tergezut aku bila tengok dengan mata sendiri, kat depan2 muka sendiri..masa tengok dlm surat khabar tak la rasa apa sgt..tapi realitynya nampak sangat pembaziran yang teramat sangat..sia-sia aku bayar tx tiap taun klu kualiti kerja macam ni...dimana silapnya???? kes dah tutup senyap je sampai sekarang...

Nasib BAik la masa stadium ni runtuh tak ada orang kat dalam..dibuatnya runtuh masa orng tengok bola ke apa ke tak ke naya....moral behind the story...jangan makan rasuah...sbb tu sekarang banyak menda yang runtuh...bangunan la jambatan la.... moral??? terlebih runtuh la moral orang sekarang n...melalut la plak...........so sebelum renung renungkan lah

No comments:

There was an error in this gadget