Followers

Tuesday, October 20, 2009

Gharak@Razak

Alfatihah...esok 21 october tarikh lahir arwah abah...sudah 3 tahun abah kembali padanya..tanggal 1 jun 2006 abah pergi meninggalkan kami dengan tenang dan alhamdullilah abah sempat bersama2 kesemua anak2nya sebelum menutup mata. aku tak pernah simpan gambar abah..ehtah la kenapa maybe sbb takut teringgat kot yg ni pun gambar blur2 yg ada dlm hp aku...bila ingat abah aku terasa sangat sbb dia tak sempat tgk cucu dia (masa tu aku mengandungkan adam 8 bulan) adam n raees plak x pernah merasa ada atuk sbb belah suami aku pun ayahnya dah tak ada..tapi aku bersyukur sebab dapat jd anak abah..walaupun abah bengis, garang, suka marah2, tapi sbb perangai abah la kami adik beradik jadi orng, klu abah tak tegas begitu entah apa la kami akan jadi ..ye la zaman sekarng banyak dugaan yg tak kuat kecundang la jadinya..tapi kami adik beradik dapat hadapi segala dugaan sbb abah..sbb takut dengan abah, sebab nak buktikan pada abah yang kami boleh berjaya..sekarang aku terasa sgt ketiadaan abah sbb abah tak sempat lihat segala kejayaan yg anak2 dia kecapi..semoga roh abah tenang disana, AMIN..

1 comment:

miemiey said...

alfatihah....semoga arwah dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama org2 yg beriman...amin

There was an error in this gadget