Followers

Tuesday, October 20, 2009

TANJUNG LEMAN

Date:- 4-5 July 2009

JBS Facilities Family day

Ini lah family day tergezut yang di adakan..family day tapi kos sendiri tanggung..hehehheh tapi ramai jugak yang joint...dan yang pasti pecinta pantai adalah antara yang pertama setuju nak joint sebabnya...pantai...pantai tanjung leman 45 minit dari johor bahru..dekat dengan kuala sedili..sampai sana dalam pukul 12pm apa lagi macam biasa la hero2 aku sibuk nak main pasir je

so dengan mama dia sekali terpaksa joint.layan je la..

si raees ni plak sibuk pusing2 makan angin..bkn nak makan angin sangat tu tapi nak terjun pantai..saja2 usha line je tu...ptng tu ada la sukaneka antara activitinya boling pantai..kelakar la main boling pakai kelapa..tiup belon..perang tepung pun ada petang tu and last sekali tarik tali..tgk betapa letihnya kaum bapak lepas tarik tali..keciannnnnn

lepas sukaneka sema pakat terjun laut..malam plak ada bbq..pagi kedua pepagi lagi hero2 aku dah kejut ajak mandi laut..so layan je la..lepas breakfast sambung lagi sukaneka sampai la tengahari...n the winner for suka neka group aku la..megatron..masa tu kan transformer the revanged tengah meletup so nama group pun pakai nama transformer. pas tu sambung mandi lagi..tup2 baru perasan baju hero2 aku tak cukup sbb dorng ni pas aku siapkan terjun balik dlm air, pe lagi sorang pakai pampers je sorng pakai suo je duk dlm keta unt balik..trip seterusnya on planing sibu island..waitttt...







No comments: